Városlista
2024. november 4, hétfő - Károly

Hírek

2019. Május 21. 07:16, kedd | Belföld
Forrás: mti - illusztráció: pixabay

Országos bor roadshow indult a magyar bor márkakoncepció bemutatására

Országos bor roadshow indult a magyar bor márkakoncepció bemutatására

Országos bor roadshow-t indított a magyar bor márkakoncepció bemutatására a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) - mondta Németh Anna, az MTÜ vezérigazgató-helyettese hétfőn Budapesten, az előadássorozat első állomásán.

Felidézte: a turisztikai ügynökség szakmai szervezetekkel együttműködve elkészítette a magyar bor új márkakoncepcióját. A létrejött rendszer megalkotásában részt vett a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT), az Agrárminisztérium, a Külgazdasági és Külügyminisztérium, és meghatározó gasztronómiai szervezetek.

Kialakították magyar bor egységes arculatát, üzeneti rendszerét, amelynek mentén folyamatosan építik a magyar bor stílusát alakító márkaelemeket. A borágazat helyzetének javítása és fenntartható növekedésének érdekében az MTÜ víziója az volt, hogy a magyar bor egyedi és megkülönböztethető kategóriává váljon, értéke növekedjen és általa erősödjön az országmárka - mondta Németh Anna.

Gál Zsombor, az MTÜ bormarketingért felelős szakértője elmondta: az országos bor roadshow célja, hogy a magyar borágazatban dolgozó szakembereknek bemutassák a koncepciót. Szeretnék elérni, hogy minden magyar borászat regisztráljon a tervek szerint a nyáron induló bor.hu portálon. Ez a portál a kulcsa a hatékony megjelenéseknek, és az azonnali kommunikációnak - mondta. Az egységes, "Magyar bor - Személyesen" üzenetrendszert és a nyáron induló bor.hu egységes borászati webportált az MTÜ országos előadássorozaton népszerűsíti.

Ipacs Géza arculati tervező a koncepciót bemutatva ismertette: annak egyik eleme a logó, amelynek középpontjában a személyesség üzenete van, a piros-fehér-zöld ikon alatt "Magyar Bor személyesen" felirattal.

Németh Anna szerint az idén létrejött új bormárka képviseli a magyar borkultúra változatosságát, és egységbe szervezi a magyar bor kommunikációját, hogy mind a belföldi, mind a külföldi fogyasztók számára megismerhetővé váljanak a magyar bor és a borászatok értékei, és ezek által is még több embert a magyarországi borvidékek felfedezésére inspiráljon. A nyáron további öt borrégióba viszik el a rendezvénysorozatot, hogy a helyi termelők, gasztro- és turisztikai szakemberek is személyesen megismerjék a marketingkoncepciót.

Az MTÜ közleménye szerint a nyáron induló www.bor.hu feladata lesz, hogy a borturistáknak, érdeklődőknek szakmailag lektorált felületet biztosítson, amin keresztül tiszta képet kaphatnak a magyar borról, borvidékekről, borászatokról. A weboldal része lesz egy intelligens borászatkereső.

Címkék: bor, roadshow

Ezek érdekelhetnek még

2024. November 04. 07:56, hétfő | Belföld

Derült, száraz, de hideg idő várható november első hetében

A reggeli köd- és párafoltok feloszlása után jellemzően napos, száraz, de hideg időre kell számítani november első hetében:

2024. November 04. 07:55, hétfő | Belföld

Orbán Viktor: nagy változás előtt áll a nyugati világ

Nagy változás előtt áll a nyugati világ: van egy új közép, van egy új többség, az emberek nagy többsége békepárti, migrációellenes és genderellenes.

2024. November 03. 08:31, vasárnap | Belföld

Orbán Viktor: a következő évben intenzív növekedés lesz

Az ipari termeléssel nincsen semmi baj Magyarországon, kereskedelmi problémák vannak, ezért van szükség a gazdasági semlegesség politikájára

2024. November 01. 07:49, péntek | Belföld

Nagy Márton: külső tényezők húzzák vissza a magyar gazdaságot

A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől függő szektorok teljesítménye pozitív, a magyar gazdaságot külső tényezők, elsősorban a német járműipar visszaesése miatt érik sokkok