Hírek
2022. November 30. 13:57, szerda |
PR
Forrás: (x)
Ne vedd félvállról a céges weboldalkészítés fontosságát
A céges weboldalkészítés komplex folyamat, amelynek a végén a vállalkozásod sikeres jövőjének a kulcsát kapod a kezedbe: egy olyan honlapot ami az online megjelenésedet garantálja.
Ez lesz az egyik legfontosabb marketingeszköz, amivel elérheted a vevőidet, ügyfeleidet. Ezért fontos, hogy profi webesre bízd az elkészítését!
Milyen teendőid vannak aweboldalkészítés előtt?
Ahhoz, hogy a céges weboldalkészítés gördülékenyen menjen, érdemes konkrét elképzeléseidnek lennie arról, hogy mi a célod a honlappal. Bemutatkozás? Követők gyűjtése? Kapcsolatfelvétel? Értékesítés? Edukáció? Annak ellenére, hogy lényegében mindegyik azért jön létre, hogy kapcsolódási pontot hozzon létre a vállalkozásod és az érdeklődők között, mégis más és más megoldásokat kell majd alkalmazni.
Ha megvan a cél, következhet a megvalósításához való funkciók meghatározása. Például, ha a kapcsolatfelvétel a fontos, akkor létre kell hozni egy külön aloldalt. Itt mindig naprakészen legyen látható az email cím, a telefonszám, a kapcsolati űrlapok, de akár lehetőséget biztosíthatsz az élő chat használatára is.
Viszont, amennyiben értékesíteni szeretnél a honlapon keresztül, akkor érdemes eldöntened, hogy milyen logika alapján legyenek a termékeid, szolgáltatásaid bemutatva. Fontos a fizetési rendszer meghatározása is. Mivel ezer és egy opció van, érdemes szakemberek közreműködését kérned, akik nemcsak a megvalósításban, hanem a tervezésben is segítenek.
A céges weboldal kötelező elemei
Amikor a céges weboldal készítés mikéntje kerül szóba, sokan azt feltételezik egyedül is jól boldogulnak: feltöltenek néhány képet, néhány bemutatkozó sor kíséretében és már özönlenek is a megrendelések. Nos, a sikertelenség és a negatív tapasztalatok hamar meggyőzik őket is arról, hogy ez nem ilyen egyszerű.
Egy céges honlapnak ugyanis vannak kötelező elemei, és a működtetésének is kötelező momentumai. Most csak néhányat említünk meg a sok közül, hogy lásd: sokkal hatékonyabb és sikeresebb lehetsz, ha profikra bízod a munka dandárját.
Kötelező:
- a közérthető céges bemutatkozás - akik a weboldaladra érkeznek általában keveset vagy semmit sem tudnak a vállalkozásodról. Ezért egyértelműen informálnod kell őket arról, hogy milyen terméket/termékeket értékesítesz vagy milyen szolgáltatást nyújtasz. A megfogalmazás legyen mindenki számára érthető, ezért amennyire lehet kerülni kell a szakzsargont.
- a profi szövegezés - a releváns információk mellett hangsúlyt kell fektetned az odalátogatók edukálására is
- a minőségi, folyamatosan frissülő tartalom - a weboldalhoz kapcsolt blog rengeteg előnnyel jár - új látogatókat vonz a honlapra, akik több időt fognak a weboldaladon tölteni. Emellett növeli a feléd érzett bizalmat, hiszen meg tudod mutatni a szakértelmedet.
- az egyedi design - ez azért lényeges, mert ezzel tudsz kitűnni a weboldalak tengeréből. Ha van rá lehetőséged, akkor ne válassz sablon megoldást
- a munkatársak bemutatása - nagymértékben növeli a bizalmat, ha a látogató láthatja azt, aki a weboldal mögött áll.
- a fentebb már említett kapcsolati adatok és a könnyű elérhetőség
- logikusan kialakított oldaltérkép - kulcsfontosságú az olyan egyszerű navigáció, amivel megkönnyítheted az érdeklődő dolgát
És még nem beszéltünk referenciákról, a portfólióról vagy a reszponzivitásról, az On-site és technikai SEO-ról, az analitika fontosságáról és sok-sok egyéb dologról. De ez a céges weboldalkészítés folyamatában már sok másik történet.
Ha már van weboldalad és szeretnéd redesignolni, akkor pedig érdemes a Mad Web weboldalát felkeresned!
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 22. 09:59, péntek | PR
Többen látják az egyetlen járható útnak a lakásbérlést a fiatalok számára
még mindig sokan vannak azonban, akik szerint pénzkidobás ingatlant kivenni
2024. November 21. 10:04, csütörtök | PR
7 százalékos volt a gyerekinfláció
olcsóbb lett a gyümölcsjoghurt, de elszállt a narancslé ára
2024. November 15. 12:47, péntek | PR
A myempire casino baccaratjának története
2024. November 14. 10:32, csütörtök | PR
K&H: félénkebbek a középkorú magyarok, hiába a nagyobb jövedelem
sokan borúsan látják a jövőt