Városlista
2024. november 22, péntek - Cecília

Hírek

2020. November 17. 18:54, kedd | PR
Forrás: (x)

Egyre több vállalkozó vezet be online időpontfoglalót

Egyre több vállalkozó vezet be online időpontfoglalót

A mai világban mindenki rohan. Időből van a legkevesebb, ezért mindenki szereti az olyan lehetőségeket, okos funkciókat, megoldásokat, amelyekkel időt és pénzt spórolhat.

A vállalkozóknak különösen nagyon fontos, hogy okosan gazdálkodjanak az idejükkel.Ma már sok szalonban van ugyan recepciós, de azért lássuk be, manapság nem ez a megszokott. A legtöbb vállalkozás nem teheti meg, hogy egy plusz alkalmazottat foglalkoztasson. Emiatt egyfolytában akár otthon, vagy munka közben is kénytelenek a telefonjukat felvenni, ha nem akarnak értékes ügyfeleket veszíteni.

Az YCLIENTS ebből az ötletből indult el 10 évvel ezelőtt, azzal a céllal, hogy a vállalkozások csakis azzal foglalkozzanak, ami valóban fontos és eredményeket hoz, minden mást automatizálni kell. Mára több mint 21.000 vállalkozás használja az YCLIENTS rendszerét, illetve több mint 150.000 szakember világszerte, legfőképpen Kelet – Európában. Magyarországon pedig 2019 óta van jelen magyar ügyfélszolgálattal. A feltörekvő sikere abban rejlik, hogy az időpontok kezelése mellett számos olyan funkcióval rendelkezik, amelyre egy szolgáltatóipar vállalkozásnak szüksége lehet, legyen szó pénzügyi vagy raktárkészlet nyilvántartásról, ügyfél adatbázisról, elemzésekről, esetleg bér –és jutalékszámításról.

Azonban a legnépszerűbb funkciója, és ami miatt a legtöbben igénybe veszik először az YCLIENTS rendszert, az a digitális naptár és a hozzá tartozó online időpontfoglaló modul. A digitális naptárnak köszönhetően bármilyen okos eszközről könnyen bejegyezhetőek a meglévő időpontok és egyszerűen lehet alakítani a munkaidő beosztást. A hozzá tartozó online időpontfoglaló pedig könnyen elhelyezhető és testre szabható a vállalkozás weboldalának arculatához. Továbbá rugalmasan konfigurálható az időpont foglalási forgatókönyv. Vagyis meghatározható, hogy milyen sorrendben és kritérium alapján válasszon a vendég időpontot, szakembert vagy szolgáltatást.

Egyre népszerűbb az online időpontfoglalás

A mai digitális világban sokan szeretnek az online térben kutakodni, informálódni és persze termékeket és szolgáltatásokat online elérni. Ma már sokan „tovább is lapoznak”, amikor az interneten új kozmetikust vagy fodrászt keresnek, de az adott szolgáltatást nyújtó személynek vagy üzletnek nincs online elérhetősége. Nem pusztán az online időpontfoglalás miatt keresik az adott vállalkozó online terét (is) az ügyfelek, hanem szeretnek minél több információt kapni az adott vállalkozóról. Milyen termékekkel dolgozik? Mennyire fontos számára a vevő elégedettsége? Milyen visszajelzések születnek a vendégektől?

Természetesen, ha a vendégek nem érik el a telefonon az üzletet és nem tudnak időpontot egyeztetni, vagy más miatt nem elégedettek, akkor könyörtelenül más szolgáltatót keresnek. Amennyiben a vállalkozásnak egyre csak apad a vendégköre, akkor el kell azon is gondolkodni, hogy mi lehet a gond, vagy miben vagyunk lemaradva a többi vállalkozással szemben?

Mit tehetünk, hogy minél több ügyfelünk legyen?

Természetesen szükség van egy dizájnos weboldalra, amely mobiltelefonon is szépen mutat, akkor az online időpontfoglaló rendszer nagyon jó befektetés lehet. Nem csak a praktikum és az időspórolás miatt, hanem mert így nagyobb valószínűséggel a potenciális érdeklődők automatikusan vásárlóvá válnak anélkül, hogy felvennék a telefont.

Első lépésként mindenképp össze kell számolni és megfigyelni, hogy mennyi állandó vendégünk van és az újonnan érkezők milyen csatornákon keresztül érkeznek (telefon, szórólap, hirdetések, besétálnak). Az YCLIENTS olyan rendszert, olyan automatikus kimutatásokat dolgozott ki, amelynek köszönhetően az online időpontfoglalás mérhetővé válik, pontos számokat kapunk arról, hogy mennyi vendéget jegyeztünk le mi magunk a digitális naptárba és mennyi érkezett online, természetesen azt is, hogy melyik weboldalról és melyik közösségi médiából. Emellett olyan funkciókat is biztosít, amely emeli az ügyfelek elégedettségi szintjét, ilyen az automatikus SMS - és e-mail értesítések. Amelynek köszönhetően a késések és „nem megjelenések”, akár 60 százalékkal is csökkenthetők, hisz az ügyfelek az időpont előtt 1 nappal, vagy 1-2 órával automatikus emlékeztető üzenetet kapnak az időpont részleteivel.

Ha pedig már a lemondásról beszélünk, lényeges, hogyha már van online időpont foglalási opciónk, akkor adjunk lehetőséget, hogy ügyfeleink meghatározott idő előtt könnyen, online le tudják mondani, vagy áthelyezni az időpontot anélkül, hogy magyarázkodniuk kellene.

Az YCLIENTS rendszer szintén sokat segít, ha folyamatosan használunk Google és Facebook hirdetéseket. Az integrációnak köszönhetően mérni tudjuk a hirdetés eredményességét. Ha egy hirdetési kampányt indítunk, például egy-két hónapon keresztül, pontosan ki tudjuk számolni, hogy az erre szánt költségkeretből pontosan mennyi ügyfelünk lett, és leosztva kiszámolhatjuk, hogy egy új ügyfél mennyibe került a vállalkozásunknak. Ez után pedig nyomon tudjuk követni az adatbázisban, hogy a hirdetésekből származó ügyfelek mennyit költöttek végül. Így el tudjuk dönteni, valóban megéri – e nekünk az adott hirdetési kampányt futtatni. Ezen kívül az YCLIENTS sok más funkciót is tartalmaz, amelyek megnövelhetik a vállalkozásunk eredményességét, a vendégeink számát, és költséghatékonyabb is lehet. További részleteket az yclients.hu oldalon olvashatsz.

Ezek érdekelhetnek még

2024. November 22. 09:59, péntek | PR

Többen látják az egyetlen járható útnak a lakásbérlést a fiatalok számára

még mindig sokan vannak azonban, akik szerint pénzkidobás ingatlant kivenni

2024. November 21. 10:04, csütörtök | PR

7 százalékos volt a gyerekinfláció

olcsóbb lett a gyümölcsjoghurt, de elszállt a narancslé ára

2024. November 15. 12:47, péntek | PR

A myempire casino baccaratjának története

2024. November 14. 10:32, csütörtök | PR

K&H: félénkebbek a középkorú magyarok, hiába a nagyobb jövedelem

sokan borúsan látják a jövőt