Hírek
2019. Október 20. 15:02, vasárnap |
Életmód
Forrás: mti
Alacsony az interneten vásárlók száma, de színházjegyet leginkább on-line vesznek a nézők

Miközben Magyarországon alacsony az on-line vásárlók száma, színházjegyet döntő többségükben csak interneten vásárolnak a nézők - derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital elemzéséből.
Az adatok szerint a felnőtt lakosság csupán 33 százaléka, 3,2 millió ember vásárol évente minimum 1 alkalommal terméket webáruházból, miközben az aktív, heti rendszerességgel internetező, 18 év feletti lakosság száma megközelíti a 6 milliót.
A két szervezet által megkérdezett mintegy 200 internetező közül 88 százalék nyilatkozott úgy, hogy évente legalább egyszer jár színházba, és szinte mindegyikük interneten vásárolja a jegyet: az adatok alapján a vevők háromnegyede on-line veszi a belépőt. A színházak pénztáraiban közel 30 százalék, ismerős jegyértékesítőtől pedig 13 százalék vásárolt már. A színházban történő személyes jegyvásárlással a válaszadók háromnegyede elégedetlen volt, miközben a színházak saját felületeivel sem mindig jó a tapasztalata a válaszadók közel felének. Az on-line jegyvásárlással viszont 82 százalék elégedett.
A válaszadók közül a többség évente legalább négyszer megy színházba. Legtöbben a 4 ezer forint alatti színházjegyeket keresik, de több mint felük többet járna előadásokra, ha nagyobb kedvezménnyel jutna jegyekhez.
A megkérdezettek 14 százaléka 40 ezer forint alatt, 14 százaléka 40 ezer forint felett költött színházi élményekre az elmúlt egy évben. A válaszadók 65 százaléka nem szokott évadbérletet venni.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Március 14. 07:16, péntek | Életmód
Új információkat tudtak meg az agy egyik fontos részéről magyar kutatók
2025. Március 13. 07:47, csütörtök | Életmód
Ferencz Orsolya: a 21. században az emberiség történelmét a világűrben írják
2025. Március 13. 07:45, csütörtök | Életmód
Bényi Ildikóra emlékeznek
Hosszan tartó, méltósággal viselt betegség után kedden elhunyt Bényi Ildikó.
2025. Március 11. 07:45, kedd | Életmód
Csaknem negyven percig működött a Holdon a Puli magyar cég vízszimatolója
A magyar űrtechnológiai vállalat, a Puli Space Technologies vízszimatolója, a Puli Lunar Water Snooper (PLWS) csaknem 40 percig működött a Holdon, és adatokat küldött extrém hidegben, -55 Celsius-fokban