Hírek
2021. Augusztus 05. 16:48, csütörtök |
PR
Forrás: (x)
2021-ben is az internetes vásárlás forradalmát éljük
Évek óta arról szólnak a hírek, mennyi mindent változtatott életünkön a digitalizáció.
Az internet és az okos eszközök segítségével ma már elfelejthetjük a nehézkes kapcsolattartást, a hosszas utánajárást - és lassan a boltból való haza cipekedést is. Bár a kezdet kezdetén a legtöbben távolságtartó kíváncsisággal fordultak az internetes vásárlás felé, a bizalom az évek során egyre nőtt, mára pedig szó szerint ellepték az utcákat a céljuk felé tartó csomagszállító futárok. De mit jelent ez a jelenség nekünk, fogyasztóknak?
2020 a robbanás éve volt
Soha nem látott csúcsokat döntött meg a 2020-as év internetes áruforgalma a világjárvány hatására - mind nemzetközi, mind hazai terepen. Ezt a tényt számos felmérés is bizonyítja, ám ez egy olyan gazdasági adat, amelyet a saját bőrünkön is érzünk. Aki eddig is gyakran rendelt online, az tavalytól még több kategóriában intézte itt a szükséges dolgok beszerzését - akinek pedig addig teljesen új volt ez a terület, hetek leforgása alatt rutinos webes vásárlóvá vált. A bezártság nem sok választási lehetőséget hagyott az embereknek: ahhoz, hogy minden szükséges termékhez hozzájussanak, kénytelenek voltak jobban elmerülni webáruházak világában. Persze ezt a legtöbben nem is bánták annyira…
A magas elvárásokkal tudni kell tartani a lépést
Az online vásárlás tavalyi nagy bummjának köszönhetően nem csak a forgalom nőtt meg drasztikusa, hanem a fogyasztók webáruházakkal szemben támasztott elvárásai is. Hamar egyértelművé vált, hogy a mind jobban kiéleződő versenyben csak azoknak van esélyük fennmaradni, akik tartják a lépést ezekkel az igényekkel. Természetes, hogy a vásárlók a boltok polcaihoz hasonlóan áttekinthető kínálatra és kényelmes kezelhetőségre vágynak, ezért folyamatosan keressük legkényelmesebb lehetőségeket. Hadd ajánljuk olvasóink figyelmébe a Kazán Webshopot, amely nemrég komoly átalakításon esett át. „Webáruházunk megújításánál ezért pont ezeket az igényeket vettünk figyelembe. Hogy a látogatóink megkapják az őket megillető kiváló felhasználói élményt, széles választékkal, jól működő keresővel, pontos szűrőkkel és praktikus összehasonlító funkciókkal készültünk fel az online kereskedelem új korszakára.” – mondta el a webshop vezetője.

Eltűnik a személyes vásárlás varázsa?
Mi őszintén reméljük, hogy nem - és tapasztalataink szerint mások is így vannak ezzel. Az üzletben tett személyes látogatás jár némi kényelmetlenséggel: időigényes, nem mindig az fogad a boltban, amire számítunk, és még a hazacipekedést is meg kell valahogy oldani. Van azonban egy szempont, ami a mai napig érték ebben a műfajban: a szakértő eladók személyes segítségnyújtása. Szerencsére ezt sem lehetetlen virtuális formában megvalósítani: remek példa erre a már említett Kazán Webshop. Hogy hidat képezzenek a bolti vásárlás személyes varázsa és egy webshop kényelme között, élő chat funkciót vezettek be. Így az oldalukra látogatók pont ugyanúgy segítséget tudnak kérni, mint amikor a boltban lépnek oda egy szimpatikus eladóhoz.
Ezért szeretünk ma online vásárolni
Az e-kereskedelem legfőbb előnyeiről már sok szó esett: világos, hogy szeretjük, ha nem kell távoli boltokba zarándokolni a szükséges árucikkekért, és azt sem bánjuk, hogy órákig tartó bóklászás helyett akár a kanapéról is megrendelhetjük, ami épp szükséges. Vannak még azonban szempontok, amelyek ma a korábbinál is vonzóbbá teszik az online vásárlást. Köztük van a termékek és gyártók gyors utánkövethetősége: ha megtetszik egy termék, de nem hallottunk még a márkáról, a neten gyorsan megnézhetjük, megéri-e bizalmat szavaznunk neki. További fontos szempont még a vásárlás biztonsága: online mindennek nyoma marad, így ha valóban megbízható helyről rendelünk, az esetleges visszaküldés és pénzvisszafizetés is sokkal egyszerűbben lebonyolítható.
Ezek érdekelhetnek még
2025. December 02. 19:24, kedd | PR
Új app jutalmazza a tudatos vezetést: itt a Drivello
Az új mobilalkalmazás teljesen új szintre emeli a tudatos vezetést. A Drivello a legmodernebb technológiát használja, hogy a sofőrök valós idejű visszajelzést kapjanak vezetési stílusukról
2025. November 27. 09:30, csütörtök | PR
Bokacsizma vagy magas szárú csizma: mit válasszunk idén télen?
A téli szezon közeledtével mindannyian szembesülünk a klasszikus dilemmával: bokacsizmára vagy magas szárú csizmára essen a választásunk?
2025. November 25. 09:53, kedd | PR
Fenntarthatóság: enyhülő uniós elvárások, átrendeződő vállalati fókusz
K&H fenntarthatósági index: csak a társadalmi felelősségvállalás nőtt
2025. November 22. 13:52, szombat | PR
Pápai vállalkozó Mercedes Sprinterének laprugó problémája: miért Pápától 150 km-re tudta csak megoldani?
Egy pápai vállalkozó számára a Mercedes Sprinter hűtős kisteherautó nem luxus, hanem munkavégzés alapja.

